Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սերժ ԿԱՆԱՅԱՆ. Եվս երկու օր, և «ոտք կդնենք» Նոր տարի

Սերժ ԿԱՆԱՅԱՆ. Եվս երկու օր, և «ոտք կդնենք» Նոր տարի
29.12.2013 | 19:08

2013-ը հեռանում է՝ իր հետ տանելով իր մեջ ամփոփած մեր հույսերը, ուրախությունը, հիասթափությունը, ձախողումներն ու հաջողությունները: 2014 թվականը արդեն մոտ է, ևս երկու օր, և «ոտք կդնենք» Նոր տարի: Մաղթում եմ, որ այն բոլոր առումներով ավելի լավը լինի, քան 2013-ը, և երբեք, մեր պապերի խոսքով, չունենանք այնպիսի պահեր, որ ասենք. «Տեր Աստված, ի՞նչ անեմ»: Որքան էլ ճակատագրապաշտ լինենք, միևնույն է, ամեն ինչ մեզնից է կախված՝ ուրախ, երջանիկ, հաջողակ լինելու համար: Եթե, ժողովրդական խոսքով, նոր օրը բարիք է բերում, պատկերացրեք՝ Նոր տարին ինչքա՜ն նոր օրեր ունի, դե հաշվեք, թե ինչքան լավ բաներ են սպասվում բոլորիս 2014-ին: Շնորհավոր Ամանոր, սիրելի ընկերներ՝ ֆեյսբուքյան և սոցցանցերից դուրս:

Դիտվել է՝ 1566

Մեկնաբանություններ